2014. november 4., kedd

LEGOt minden lakásba!

  A legoról két kép ugrik be nekem - kíváncsi lennék Nálatok ez, hogyan zajlik :-) -, szóval:
1.) Hallom, ahogy a fiam kiönti a két négyzetmétert uraló legomennyiséget.
2.) Pár órával később összegörnyedve szedegetem össze az apróbb darabokat.
Na jó, most, hogy csak a LEGO jár a fejemben, azért eszembe jut még az a medálLEGO, amit a fiamtól kaptam ajándékba, csakúgy ... :-)
Hogy a legozás nekünk, szülőknek is ismét öröm legyen, és a játék örömén túl az otthonunkat is új köntösbe öltöztethessük általuk, gondoltam, vegyük végig, mi midenre lehet jó még a LEGO!

1.) Kulcstartó legoból
Kulcstartó legoból
 

2.) LEGOdekoráció
LEGOdekorációk
 

3.) Karácsonyi dísz LEGOból

Karácsonyfadísz

4.) LEGOlámpa
LEGOlámpa

5.) Függönyelkötő LEGOból
Függönyelkötő LEGOból

6.) LEGOnapló
LEGOnapló

 7.) Csöpögtető
Csööpögtető

8.) Bútorfogantyú LEGOból

9.) LEGOkapcsoló
Nekem ez az egyik kedvencem: LEGOkapcsoló

 10.) LEGOváza
LEGOváza









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...